5 oktober 2024

80+middag

Gisteren heeft de “Werkgroep Vieringen en Activiteiten” een fantastische middag bezorgd aan de 80-plussers van onze Vereniging.

Dit alles in het kader van de Nationale Seniorendag.

Een volle zaal….160 gasten en helaas een aantal zelfs op de wachtlijst!
Een nieuwere generatie 80plussers deed dit jaar mee aan deze bijzondere eerste vrijdag
van de oktobermaand.

De 80plus leden van de Seniorenvereniging Asten en Ommel kregen van het bestuur een uitnodiging om deel te nemen aan een lunch en een muzikale middag onder het genot van een drankje.

En genoten hadden de aanwezigen!

Meedeinen,zingen,klappen,een dansje werd eraan gewaagd, een polonaise door de gastvrouwen kon niet uitblijven en zij troonden veel zittende gasten mee in hun loopje door de zaal.

Een daarna een heerlijke meezingmiddag met zanger Leon Bots uit Liessel onder het genot van een wijntje of glaasje fris!

Een paar polonaises, dans en mee-deinnummers gingen erin als koek!

De werkgroep met zijn gastvrouwen en hulp van ’t Kwartier zorgden voor een keurig versierde zaal,de soep,broodjes kroket en de belegde broodjes en veel kannen koffie of thee. Om 16.30 uur toog iedereen tevreden weer naar huis,waar zeker nog heel veel over deze
middag nagepraat zou worden.

En gelukkig hebben we er nog foto’s van.

Klik hier voor alle foto’s.

Inge Veenhuizen