26 augustus 2024

Aanmelden lunch voor 80-plussers.

Op vrijdag 4 oktober 2024 is het “Nationale Ouderendag”. Ook dit jaar biedt het bestuur van onze Seniorenvereniging Asten en Ommel haar leden van 80-plus een verzorgde en gezellige lunch aan. In de vorige edities van De Luidklok werd deze speciale dag al aangekondigd. In deze Luidklok staat beschreven hoe u zich kunt aanmelden voor de 80- plus lunch plus gezellige middag. De aanmelding gaat echter iets anders dan in voorgaande jaren. LET OP!

In de Luidklok treft u een aanmeldingsstrookje aan .

• Vul hierop in uw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum, aantal personen en eventuele dieetvoorschriften.

• Dit strookje moet u uitknippen en op de dag van de kaartverkoop, die is op dinsdag 24 september, inleveren bij de twee leden van de werkgroep die in de hal van ‘t Kwartier zitten.

• Na betaling van uw bijdrage(n) ontvangt u een entreebewijs. 4) Bewaar dit héél goed, want alleen daarmee heeft u toegang tot deze middag!

Wat kunt u verwachten als u zich aanmeldt?

Een verzorgde lunch voor onze 80-plussers en een gezellige muzikale middag.

We heten onze 80-pussers allemaal van harte welkom!