23 augustus 2023

Blijf Fit+ in Asten

Na de zomervakantie start Onis Welzijn een nieuwe beweeggroep in Asten: Blijf Fit+. De plus wil zeggen dat de groep iets actiever is.

In de buitenlucht werken we voornamelijk aan conditie en kracht. Deze lessen bieden een uitdaging die past bij ieders niveau en mogelijkheden. Voor iedereen die 60 minuten lopend en staand oefeningen kan doen. Doe mee en Blijf Fit!

Kick-off

Op donderdag 31 augustus starten we met de kick-off van Blijf Fit+ in Asten. Deelname aan de kick-off is gratis. Kom meedoen en ervaar hoe leuk het is!

Programma kick-off

9.00u – 9.15u inloop

9.15u – 9.30u Presentatie Blijf Fit+

9.30u – 10.30u Tijd voor actie!

10.30u – 11.00u Gezamenlijke afsluiting met kop koffie/thee

Daarna elke donderdag van 9.00-10.00u (m.u.v. schoolvakanties)

Locatie: buiten, vertrekpunt ’t Kwartier, Kerkstraat 10 in Asten. Bij slecht weer bewegen we binnen.

Kosten: €12,50 per maand

Blijf Fit

Wil je wel in beweging komen, maar is de actieve groep voor jou geen optie? In Asten is er ook de mogelijkheid om mee te doen met Blijf Fit. Bij deze groepen ligt de intensiteit iets lager en worden ook zittend oefeningen gedaan, zodat iedereen mee kan doen. Elke dinsdag: 9.00u tot 10.00u in De Lisse en van 13.00-14.00 in ’t Kwartier.

Bekijk onze Samen_Bewegen_flyer

Aanmelden of vragen?

Neem contact op met Lotte Groothusen: (0493) 44 12 51 of l.groothusen@oniswelzijn.nl.

Met vriendelijke groet,

Lotte Groothusen