4 januari 2023

Nieuwjaarsbijeenkomst

Nieuwjaarsbijeenkomst Seniorenvereniging Asten Ommel

Op 2 januari werd door de seniorenvereniging een nieuwjaarsbijeenkomst gehouden. Deze was aansluitend aan de Liederentafel die als traditie een aantal keren per jaar plaats vindt.

De bijeenkomst was gezellig druk bezocht. Onder het genot van een gebakje en een drankje werden de nieuwjaarswensen uitgewisseld en werd er druk gebuurt. Vooral gezondheid was wel een veel uitgewisselde wens door de aanwezigen.

Voorzitter Theo Martens sprak naar allen de beste wensen uit. Hij memoreerde dat deze eerste nieuwjaarsbijeenkomst tevens de laatste in de Beiaard is. Immers ook de Seniorenvereniging zal op korte termijn met de activiteiten naar het nieuwe gemeenschapshuis gaan. Hij sprak het vertrouwen uit, ook daar weer vele ontmoetingsbijeenkomsten te kunnen organiseren.

Sommige bezoekers die zeiden in het verleden deel genomen te hebben aan de activiteiten, gaven aan dit moment aan te grijpen om eens hernieuwd kennis te maken.

Al met al een geslaagde bijeenkomst. Ook de combinatie met de liederentafel en “Toffel Vier‘’ met daarna het achtergrondmuziekje was  geslaagd. Dus een voor herhaling vatbaar gebeuren. Klik hier voor enkele foto’s

Opgetekend Tiny Leenders