25 november 2022

Dankjewel middag

Feestelijke dankjewel middag voor de vrijwilligers van de seniorenvereniging Asten en Ommel

Op 16 november vond de jaarlijkse dankjewel middag plaats voor de vrijwilligers van de seniorenvereniging.

Een 70 tal dames en heren schoven aan voor een gezellige bijeenkomst.

Voorzitter Theo Martens nam de aftrap voor de middag, met een uitgebreid dankwoord aan allen die zich het afgelopen jaar weer met veel energie ingezet hebben voor de vereniging.

Met name daardoor konden er weer veel activiteiten georganiseerd worden en ook de belangenbehartiging weer een plaats vinden.

De aanwezigen genoten van de gerechtjes van een smaakvolle High Tea. De vele kleine hapjes opgediend op de mooie etagères gingen er met smaak in en brachten ook der stemming er als snel in.

Daarna was het de beurt aan de Golden Liesjes een aanstekelijke damesgroep uit het Limburgse Horst America.

Zij brachten vlotte en herkenbare sketches en liedjes uit onze jonge jaren zoals o.a. Ria Valk en Anneke Grönloh. Ze kregen daarmee de zaal volop in beweging.

De voorzitter sloot aan het einde van de middag af met nogmaals een dankwoord aan allen.

Hij sprak de wens uit, komend jaar ook weer vele vrijwilligers te kunnen ontmoeten.

Opgetekend Tiny Leenders v.d. Beuken bestuurslid.