22 november 2022

*  Kerstmiddagen

Het Bestuur van de Seniorenvereniging Asten en Ommel nodigt u van harte uit voor de volgende kerstmiddagen.

Wat?                 De KBO Kerstvieringen.

Waar?              In de zalen van de Beiaard.

Wanneer?        Op woensdag 14 en donderdag 15 december.

Tijdstip?            De zalen gaan open vanaf 13.00 uur en het programma begint om 13.30 uur.

Einde?           Ongeveer tussen 16.30 en 17.00 uur.

Kosten?        Hiervoor worden speciaal kaartjes á €1,- verkocht.

Bij  binnenkomst geeft u uw kaartje af en ontvangt u een gratis lotje, misschien goed voor een klein prijsje bij de loterij. De gastvrouwen serveren koffie of thee met krentenbrood.

Het eerste deel van de middag omvat een welkomstwoord, gebeden, gedicht, verhaal en samenzang.

Na de pauze wordt u bij een kop koffie of thee een worstenbroodje aangeboden en heeft u de gelegenheid om met anderen uw kerstgedachte of kerstwensen te delen.

Hierna kunt u kijken en luisteren naar  een optreden van Marie Christien, bij velen bekend om haar prachtige stem. Onder het genot van een drankje zult u kunnen genieten van haar kerst- en winterprogramma, dat de zangeres op beide middagen op het podium brengt. Na het muzikale optreden en het slotwoord, volgt een kleine loterij, waarbij we hopen dat uw lotnummer het geluksnummer zal zijn.

Wat zou het fijn zijn als veel leden van onze seniorenvereniging dit laatste feest van 2022 samen mogen vieren. Dus heel graag tot ziens.

Kerstkaartjesverkoop.

Voor de kerstmiddagen worden als vanouds kaartjes verkocht. Op vertoon van uw lidmaatschapspasje kunt u een entreekaartje kopen voor slechts €1,- per stuk.

Wat?                 Kerstkaartjesverkoop.

Wanneer?        Dinsdag 6 december.

Waar?               In de Lisse van 09.30 tot 10.30 uur.

In Amaliazorg van 10.00 tot 10.30 uur.

In de Beiaard: van 10.45 tot 12.00 uur.

Namens de werkgroep Vieringen en Activiteiten: Inge Veenhuizen.