27 september 2022

Muziekmiddag

Gezellige muziekmiddag van Da Capo en De Straotzangers

Wie van gezellige muziek en zang houdt kan op zondagmiddag 16 oktober terecht in zaal Jan van Hoek in Asten. Dan geven seniorenorkest Da Capo en De Straotzangers een gezamenlijk concert. Dat deden ze in 2019 ook al – bij gelegenheid van het twintigjarig bestaan van Da Capo – en dat was zo goed bevallen, dat ze dat een jaar later weer wilden doen, maar…. corona.

Nu staat het concert weer op het programma en het toeval wil dat dit jaar De Straotzangers jubileum hebben: ze bestaan 25 jaar.

Da Capo en De Straotzangers vullen ieder een deel van het concert, zowel voor als na de pauze en beide blokken worden afgesloten met een gezamenlijk nummer.

Het concert is van 14.30 uur tot 17.00 uur. De zaal is open vanaf 14.00 uur en de toegang is gratis.