22 juli 2022

Scootmobielclub Asten op pad.

Asten- Van april tot en met oktober maakt de Astense scootmobielclub maandelijks een tocht door de regio. Maar om de grenzen te verleggen gaat de club zo eens in het jaar een tocht maken buiten de regio. Dat gebeurde in 2019 voor de 1e keer, men ging toen naar Oisterwijk. Door de corona periode zijn er weinig of geen tochten gehouden in 2020 en 2021. Maar in 2022 ging men weer volop van start.

Op zaterdag 16 juli ’22 vond de 2e tocht buiten de regio plaats. Om 10.45 uur kwam men bij sporthal “de schop” bij elkaar en werden de scootmobielen en diverse fietsen in de vrachtauto van de Gebr. Hoefnagels geladen. De deelnemers namen plaats in de auto’s van de diverse vrijwilligers en men vertrok naar voor de meesten een onbekende bestemming. Later bleek dit het Leudal te zijn.

Hier vertrok men om 12.00 uur voor een prachtige tocht van bijna 25 km. door de omgeving. Onderweg werd gretig gebruik gemaakt van de door Plus Eric Gorissen verstrekte lunchpakketten en  versnaperingen. Het was prachtig weer en wij maakten dankbaar gebruik van de bezienswaardigheden die door een in deze streek opgegroeide vrijwilliger werden verwoord. Men genoot
van deze tocht getuige de vele complimentjes die de organisatie. Dank past hierbij aan al diegene die op welke wijze dan ook hun medewerking hebben verleend.

Wij melden ook nog even dat belangstellenden die zich bij ons willen aansluiten geen lid hoeven te zijn van de Seniorenver. Asten en Ommel. Kom gewoon met je scootmobiel op woensdag 17 augustus om 13.15 uur bij de schop. Deze tocht is wel ruim 29 km. lang

Klik hier voor meer foto’s